OneLogin

Single sign-on i skyen fra 29 kr. per måned

Fakta

  • Priser fra 30,40 kr. pr. måned
  • Elegant og brugervenligt interface
  • Self-service portal
  • Automatisér workflows

Single sign-on (SSO) i skyen

OneLogin er markedets bedste cloud-baserede SSO-løsning, der nemt og sikkert kan give jeres medarbejdere adgang til virksomhedens egne web-applikationer samt apps der ligger i skyen (Google apps, Salesforce og Dropbox mv.) via protokoller som SAML 1.1/2.0 og WS-Federation.

Jeres medarbejdere slipper for at skulle huske passwords, og det er legende let for virksomheden at administrere, hvem der skal have adgang til hvad. OneLogin kan ubesværet integreres med jeres AD, således at brugere samt passwords kan synkroniseres, og forskellige politikker kan benyttes alt efter om brugeren logger på fra virksomhedsnetværket eller andre steder fra.

Præ-integreret med over 3.500 cloud-tjenester

OneLogin er født i skyen – og lavet til skyen. Det er den SSO leverandør med flest præ-integrerede apps (+3.500 og der kommer nye til hver dag), hvilket gør det legende let at give jeres medarbejdere adgang til tjenester såsom Google Apps, Salesforce, Dropbox mv. Såfremt I har brug for at give jeres medarbejdere adgang til apps, der ikke allerede er oprettet i OneLogins katalog, kan dette dog også klares på få minutter.

Directory integration

OneLogin kan let integreres med Microsoft Active Directory samt andre directory services såsom LDAP, Google Apps Directory og Workday. Alternativt kan OneLogin benyttes som virksomhedens primære directory, hvilket giver spændende muligheder for startups, der er født i skyen.

Det er hurtigt og nemt at integrere OneLogin med virksomhedens Active Directory, da der blot skal installeres en connector på en eller flere af virksomhedens servere (kører som en Windows service og kommunikerer krypteret via port 443). Connectoren abonnerer på ændringer i AD’et (i modsætning til at scanne hele AD’et), hvilket giver et beskedent footprint, og at ændringer vil blive reflekteret i OneLogin med det samme.

Følgende kan OneLogin også

    Multi-faktor-autentificering
    OneLogin gør det let at implementere multi-faktor-autentificering, og det er helt op til jer selv, hvilke mekanismer I ønsker at benytte. Det er rigtigt nemt at komme i gang, da alle Onelogins planer inkluderer gratis OTP (one time password) autentificering via deres apps til iOS, Android, Blacberry og Windows. Det er også muligt at autentificere via PKI certifikater, ligesom der er integrationer til autentificeringsløsninger fra RSA, Symantec, VASCO og Yubico. I har desuden mulighed for at skræddersy hvordan og hvornår de ovenstående autentificeringsmetoder skal benyttes. I kan eksempelvis vælge, at det kun er brugere, der IKKE allerede er autentificeret af jeres Active Directory, der skal autentificeres på anden vis. Det giver mulighed for at håndhæve en sikker IT-politik uden at komme i vejen for brugerne.
    Provisioning og deprovisioning
    Det kan være en tidkrævende opgave at oprette og slette brugere i de cloud-tjenester virksomheden benytter. Derudover kan det få særdeles uheldige konsekvenser, når tidligere medarbejdere stadig har adgang til virksomhedens apps, efter at have forladt virksomheden – i bedste fald vil det betyde at virksomheden ”blot” bruger penge på en licens, der ikke bliver benyttet. Når en bruger bliver oprettet i jeres Active Directory, kan dette automatisk blive reflekteret i OneLogin, således at brugeren automatisk får adgang til prædefinerede cloud-tjenester – eller får fjernet adgang, når de slettes fra jeres AD. Desuden kan OneLogin konfigureres til at give brugeren en særlig rolle (eksempelvis administrator, supporter eller read-only) i de cloud-tjenester der supporterer dette. Alt i alt betyder det, at I vil være i kunne spare tid og penge, samtidig med at I kan automatisere jeres sikkerhedspolitik.
    Perfekt til mobile medarbejdere
    Med OneLogins mobile apps bliver det nemt for jeres brugere at tilgå de samme tjenester på deres mobile devices, som de er vant til på deres computere. OneLogin har apps iPhone, iPad samt Android. Efter brugeren er logget ind i OneLogins app, kan de med et enkelt klik åbne alle de cloud-tjenester, som de normalt benytter fra deres computer. Cloud-tjenesterne åbnes inde i OneLogins app, hvilket også gør det muligt at fjerne adgangen for afskedigede medarbejdere med det samme.

Er du også på Slack?

Fedt! Kontakt os for at blive tilføjet til vores kanaler.