Single sign-on i skyen fra 29 kr. per måned
OneLogin er markedets bedste cloud-baserede SSO-løsning, der nemt og sikkert kan give jeres medarbejdere adgang til virksomhedens egne web-applikationer samt apps der ligger i skyen (Google apps, Salesforce og Dropbox mv.) via protokoller som SAML 1.1/2.0 og WS-Federation.
Jeres medarbejdere slipper for at skulle huske passwords, og det er legende let for virksomheden at administrere, hvem der skal have adgang til hvad. OneLogin kan ubesværet integreres med jeres AD, således at brugere samt passwords kan synkroniseres, og forskellige politikker kan benyttes alt efter om brugeren logger på fra virksomhedsnetværket eller andre steder fra.
OneLogin er født i skyen – og lavet til skyen. Det er den SSO leverandør med flest præ-integrerede apps (+3.500 og der kommer nye til hver dag), hvilket gør det legende let at give jeres medarbejdere adgang til tjenester såsom Google Apps, Salesforce, Dropbox mv. Såfremt I har brug for at give jeres medarbejdere adgang til apps, der ikke allerede er oprettet i OneLogins katalog, kan dette dog også klares på få minutter.
OneLogin kan let integreres med Microsoft Active Directory samt andre directory services såsom LDAP, Google Apps Directory og Workday. Alternativt kan OneLogin benyttes som virksomhedens primære directory, hvilket giver spændende muligheder for startups, der er født i skyen.
Det er hurtigt og nemt at integrere OneLogin med virksomhedens Active Directory, da der blot skal installeres en connector på en eller flere af virksomhedens servere (kører som en Windows service og kommunikerer krypteret via port 443). Connectoren abonnerer på ændringer i AD’et (i modsætning til at scanne hele AD’et), hvilket giver et beskedent footprint, og at ændringer vil blive reflekteret i OneLogin med det samme.